Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Ζητώ τη στήριξή σας στη Β΄ Αθηνών

Φίλες και φίλοι, παίρνω το θάρρος να ζητήσω τη στήριξή σας. Εσείς ξέρετε πως έκανα με την επιστροφή μου στην πολιτική ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να μην πιει η πατρίδα μας το πικρό ποτήρι της χρεωκοπίας. Δεν το έβαλα κάτω ακόμα κι όταν η φωνή μου σκεπάστηκε από άλλες που πρόβαλλαν ειδυλλιακές ζωγραφιές όλων των κομματικών αποχρώσεων πάνω σε μια “φούσκα” έτοιμη να εκραγεί από στιγμή σε στιγμή. Δεν αποδέχθηκα να ανταλλάξω τις θεμελιώδεις πεποιθήσεις μου για την πρόληψη και διαχείριση της κρίσης με υπουργικά αξιώματα αλλά και δεν επέλεξα στα δύσκολα την αξιοθρήνητη φυγή. Καταδίκασα την πρακτική εκείνων που αφού φούσκωσαν από κορυφαίες θέσεις το λογαριασμό αφήνουν σε άλλους την πληρωμή, αποποιούνται των ευθυνών τους, το βάζουν στα πόδια και σηκώνουν κάθε είδους σημαίες ευκαιρίας. 


Σέβομαι τον πόνο και τις θυσίες του λαού και αγωνίζομαι για μια φυγή προς τα μπρος, για τη μόνη ασφαλή και γρήγορη υπέρβαση των περιορισμών των δανειακών συμβάσεων μ’ ένα Εθνικό Σχέδιο Ανασυγκρότησης, Απασχόλησης και Κοινωνικής Συνοχής που θα δώσει εκατοντάδες χιλιάδες νέες βιώσιμες θέσεις εργασίας στη νέα γενιά. Αυτός είναι ο ρεαλιστικός δρόμος για να ανακτήσουμε το χαμένο χρόνο, τα χαμένα εισοδήματα, τις χαμένες θέσεις εργασίας δίχως ψευδαισθήσεις για επιστροφή στην εποχή της “φούσκας” με τα δανεικά. 


Δίνουμε ψήφο κριτικής υποστήριξης στο ΠΑΣΟΚ για να υπερβεί θετικά τον εαυτό του, να συμπρωταγωνιστήσει στη Συνιδρυτική Πράξη της Νέας Κεντροαριστεράς του 2020, της Νέας Ευρωπαϊκής Σοσιαλιστικής Αριστεράς με την ιδιαίτερη σφραγίδα της νέας γενιάς, της αριστεράς των εναλλακτικών λύσεων. Ψήφο για να σπάσουμε στην Ευρώπη τον άξονα της δεξιάς Μέρκελ - Σαρκοζί ώστε να επαναχαρακτεί ο ευρωπαϊκός χάρτης και να επανατοποθετηθεί το “ελληνικό ζήτημα”.


Ζητώ τη στήριξή σας στη δύσκολή εκλογική μάχη της Β΄ Αθηνών μ’ όποιον πρόσφορο τρόπο προκρίνετε. Μόνο μου όπλο η δύναμη των ιδεών μου, το αγωνιστικό μου πάθος και κυρίως ο συγχρονισμός της δικής μου φωνής με τη δική σας φωνή, σκέψη και φαντασία.


Πολλαπλασιάστε με τους δικούς σας πρωτότυπους τρόπους το κοινό μας μήνυμα, πάρτε δικές σας πρωτοβουλίες, επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ στη παρακάτω φόρμα.